perjantai 21. syyskuuta 2018

Rohkaisua palettiveitsellä ja raamatusta

My private exhibition


Onnistuin vuosia sitten ostamaan Tiimarin loppuunmyynnistä kolme muovikassillista askartelumateriaaleja mm. runsaasti akryyliväripurkkeja.
Ne tulivakin hyvään käyttöön, kun pidin srk:ssa lapsille maalauspäiviä sekä isovanhemmille leirejä.

Nyt kuitenkin maalit olivat lähes unohtuneet ja jo kuivumaisillaan. Availin puolityhjiä purkkeja, ja keksin, että jos hankkisin muutaman palettiveitsen, voisin surkeilematta käyttää purkkien loput. Levitellä maalia kerrankin oikein sydämen kyllyydestä.

Kukkakuvia syntyikin sitten 18, joista rakentelin Ifolor-kirjan Rohkaisun sanoja ja kuvia. 
Rohkaisun sanat poimin suoraan raamatusta.  


 Älä pelkää,
sillä minä olen 
kanssasi.
Älä arkana pälyile ympärillesi,
sillä minä olen sinun Jumalasi.
Minä vahvistan sinua,
minä autan sinua,
minä tuen sinua 
vanhurskauteni oikealla kädellä.

Jes. 41:10

Tämä raamatunlause on minulle erityisen
tärkeä ja läheinen, sillä sain sen rippikoulun
muistolauseena kauan sitten.

 Jos Jumala on meidän puolellamme,
kuka voi olla meitä vastaan?
                                  Room. 8:33

Tämä on todellinen lempparilauseeni - ja se on aivan totta!










Ole luja ja rohkea!    Joos. 1: 6

Toivoisinpa olevani luja ja rohkea, on hyvä muistuttaa itselleen, että yrittäisi pyrkiä noita ominaisuuksia kohti.






Sitten itselleni erittäin ajankohtainen rohkaisu:

Vanhuuteenne asti
minä olen sama,
vielä harmaantuneinakin
minä teitä kannan.
Niin minä olen tehnyt,
ja vastedeskin minä nostan,
minä kannan 
ja minä pelastan.

Jes. 46: 4 

Ja vielä tarkka ohje rukoilemiseen:

Älkää olko mistään huolissanne.
Saattakaa aina se,
mitä tarvitsette
rukoillen,
anoen
ja kiitoksen kanssa
Jumalan tietoon.

Fil. 4:6

 Lisää Rohkaisun sanoja ja kuvia löydät sivupalkista alimpana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti